کار امام حسین ع کاری ناب از گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس در حرم رضوی

کار امام حسین ع کاری ناب از گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس در حرم رضوی

سلام. در این قسمت براتون یه کار نابی رو میخوام بزارم از گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس که برای خودم کلی خاطره است.

یادمه اولین بار که این کارو دانلود کردم از سایت آستان قدس رضوی وقت امتحانا بود و من همیشه عادتمه هر وقت که از درس یا چیزی خسته بشم میرم یه تواشیح یا مداحی گوش میدم و انرژی میگیرم و میام به قول بچه های خودمون به اصطلاح تواشیح و مداحی خونمون بر اثر درس خوندن بیاد پایین.

 

1arf_88.jpgبا کلیک بر روی تصویر دانلود کنید

یادمه روزهای امتحان بود و دم غروبم و اذان مغرب هم نزدیک بود سری به سایتا زدم که ببینم میتونم کار جدیدی پیدا کنم و گوش بدم که یکهو این کارو دیدم و یادمه اونموقع سرعت انترنت هم خوب نبود و با یه مکافاتی دانلودش کردم و زود بدو بدو اومدم پیش دوستام که بچه ها بچه ها یه کار خوبی دانلود کردم که اگه بشنوید دلاتون میره و بعد اذان نشستیم این کارو گوش دادیم و بعد گفتیم بریم سر درس و بعدا گوش بدیم ساعت 11 یا 12 شب بود که باز خسته از درس بودیم که گفتم بچه ها بازم اینکارو گوش بدیم که این کار از بس خوب بود که ما نشستیم تا ساعت 2.5 یا 3 بود که دیدیم همش با بچه ها از بس از این کار خوشمون اومده و گوش دادیم که زمان فراموش شده و نخابیدیم .

 

s4t_اا.jpg

این کار اولش برای امام حسین ع با صلی الله علیک ... صدای استاد محمدمحمدی و در ادامه با تک خوانی محشر و زیبا و بی نظیر استاد هادی محمدیاری ادامه داره و بعد همخانی در ادامه به مدح امام زمان عج میپردازن و میخونن و اینبار با صدای نورانی استاد رضا بقایی همراه میشه که اینجا صدای استاد بقایی بیشتر به مداحها شباهت داره و انگاری برای زنجیر یا سینه زنی میخونه که ما با بچه ها تا به صدای استاد بقایی که میرسیدیم ناخودآگاه سینه میزدیم و بیشتر این بخش کار رو تکرار میکردیم..

zz4r_غغ.jpg

 

اینطور شد که این کار برای ما خاطره شد... حتما این کار رو گوش بدید و بازم اگه دلاتون بارونی شد و کربلایی برای ما هم دعا کنید.خدایا ما را هم کربلایی کن. یاعلی38


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:

کد بارش گل رز به دنبال موس